vrijdag 6 maart 2009

Gezond ontbijt

Vandaag was het gezond ontbijt voor de zevendejaars, tijdens het eerste lesuur. Nadien moesten we ook nog eens de refter opruimen en de afwas doen. Niet dat we klaagden, hoor. Zo hadden we minder les. Na de pauze van tien uur mochten we aan onze GIP werken. Onze klastitularis was er niet. Tien voor twaalf gingen 2 leerlingen weg, omdat ze anders hun trein zouden missen. Twee minuten na hun vertrek kwam er iemand van het secretariaat om te controleren of iedereen aanwezig was. Ze vroeg: "Klopt het dat jullie met 13 zijn?"
Wij zeiden allemaal ja. Kwam ze wel niet terug met de klaslijst, zeker? Een andere leerling heeft dan uitgelegd dat die 2 leerlingen vroeger moeten/mogen vertrekken, om hun trein te halen.
Vanavond is het de grote finale van Steracteur, sterartiest. Ik denk dat Niels eruit zal liggen en dat Matthias zal winnen.

See you soon!
Ellen

Geen opmerkingen:

PrisonBreak4

PrisonBreak4

Ruth en ik

Ruth en ik

Steracteur, Sterartiest1

Steracteur, Sterartiest1

Ruth en ik

Ruth en ik

The Power of Three

The Power of Three

bond, ellen bond

bond, ellen bond

one tree hill

one tree hill

Wie is de knapste

The Charmed Ones

The Charmed Ones

one tree hill cast

one tree hill cast

walking in the darkness

walking in the darkness

Nico en Jana

Nico en Jana

Welk liedje is niet van Lady Gaga?

Ikke

Ikke

Singing Niels

Singing Niels

My BFF & me

My BFF & me