vrijdag 13 maart 2009

"Party"

Wat doe je als vijf mensen op het punt staan om naar Finland te vertekken? Party!!!!!!!
't Is te zeggen, mevrouw Devloo had zelfgebakken rijsttaart en koekjes meegebracht. De koekjes waren wel een beetje misvormd, maar ze waren in elk geval lekker.
Onze laatste rijles zit erop. We mochten vroeger stoppen, wat maar goed was. Ik had mijn allerliefste broertje namelijk gevraagd om LouisLouise op te nemen, maar hij was het uiteraard glad vergeten. Gelukkig kwam ik net op tijd.
Het lijkt wel de 'Femke heeft gelijkweek'
Enkele maanden geleden zei Femke tijdens mavo dat Kim Gevaert zwanger was. Meneer Soubry heeft het opgezocht en het bleek dat het niet waar was. Daarnet zeiden ze het op het nieuws dat Kim eind deze zomer haar eerste kindje krijgt. Conclusie: Femke had gelijk.
Maandag begin ik met mijn zware missie: dagelijks verslag uitbrengen van LouisLouise.

See you soon!
Ellen

Geen opmerkingen:

PrisonBreak4

PrisonBreak4

Ruth en ik

Ruth en ik

Steracteur, Sterartiest1

Steracteur, Sterartiest1

Ruth en ik

Ruth en ik

The Power of Three

The Power of Three

bond, ellen bond

bond, ellen bond

one tree hill

one tree hill

Wie is de knapste

The Charmed Ones

The Charmed Ones

one tree hill cast

one tree hill cast

walking in the darkness

walking in the darkness

Nico en Jana

Nico en Jana

Welk liedje is niet van Lady Gaga?

Ikke

Ikke

Singing Niels

Singing Niels

My BFF & me

My BFF & me