zondag 8 maart 2009

Gisteren en vandaag

Gisteren ben ik met ma en Kim naar de stad geweest en nadien zijn we nog iets gaan drinken in de taverne waar mijn nicht werkt.
's Avonds ben ik bij Ruth gaan slapen. Ze heeft nu een hond, het is echt een schat. Ik heb nu eindelijk het volledige manuscript van Dagboek op de muur in mijn handen.
Ruth en ik hebben gisteren nog gepraat over mijn ex en het feit dat hij helemaal niet de perfecte schoonzoon is.
Vanmorgen zijn we foto's gaan trekken om in netlog, facebook en mijn eigen weblog te zetten. Zo weten de mensen tenminste tegen wie ze bezig zijn.

See you soon

Geen opmerkingen:

PrisonBreak4

PrisonBreak4

Ruth en ik

Ruth en ik

Steracteur, Sterartiest1

Steracteur, Sterartiest1

Ruth en ik

Ruth en ik

The Power of Three

The Power of Three

bond, ellen bond

bond, ellen bond

one tree hill

one tree hill

Wie is de knapste

The Charmed Ones

The Charmed Ones

one tree hill cast

one tree hill cast

walking in the darkness

walking in the darkness

Nico en Jana

Nico en Jana

Welk liedje is niet van Lady Gaga?

Ikke

Ikke

Singing Niels

Singing Niels

My BFF & me

My BFF & me